| klipp | syfte | beskrivning | bildsnitt | kameravinkel och tanke |
| 1 | titelsida | visa rubrik | ||
| 2 | fakta | positiv förstärkning innebär…… | visa del av mening | |
| 3 | fakta | forts från ovan… | resten av meningen så att man hinner läsa och begrunda | |
| 4 | fråga | "Hur gör vi med våra hundar?" | helbild hund | lite av grodperspektiv |
| 5 | hunddressyr | visa pos förstärkning med hunden Bosse | helbild | visa sammanhang |
| 6 | hundressyr | forts från ovan… | " | " |
| 7 | fråga | "Hur gör vi med våra elever?" | närbild | visa exempel och förstärka frågan |
| 8 | Hunddressyr | försök att locka en hund | närbild | normal |
| 9 | Intervju | "Hur påverkar media skolan?" | vidbild | fokusera på talet,interiörbild |
| 10 | hunddressyr | visa pos förstärkning med hundar | normalbild | visa fart o rörelse |
| 11 | hunddressyr | repris | normalbild | fart o rörelse |
| 12 | fråga | "Finns det ett samband mellan hundvalpar och elever?" | närbild | ge reflektion |
| 13 | Intervju | Jämförelse skola och hunddressyr | vidbild | ge ett ansikte på en lärare |
| 14 | Hundbild | fin bild på hund | närbild | ge "ansikte" på en hund |
| 15 | mer beröm i skolan! | nationellt prov i matte | närbild | ge exempel på bedömningar i skolan |
| 16 | sten-bild | medverkande | närbild | fågelperspektiv |
torsdag 20 september 2012
Fortsättning på manus
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar